Hold untill relieved

26 oktober 2015 - Oosterhout, Nederland

Wakkere wachten,

Dit was jullie opdracht en die hebben jullie op volmaakte wijze volbracht. Hulde en da ge bedaankt zet, da witte....

Hedenochtend kwamen wij er om 0500 plaatselijke Salisbury-tijd achter dat onze horloges/klokken een uur voor liepen. Gelukkig maar, want we zouden Gianni gewoon uit zijn bed hebben gebeld.

Kwart voor acht kwam de taxi en toen dus in de trein (etappe 1) van Salisbury naar London Waterloo station. Vandaar met de taxi (die zijn gewoon heel goed daar) naar St. Pancras station en daar hebben we nog een cache gevonden. En dan in de Eurostar, dat ding zoeft dus met 299 km p/u door het landschap. In de tunnel ff een tukkie doen en dan ben je zo in Brussel.

Met de intercity naar Roosendaal, maar wat was dat gezellig. Een kaapverdiaanse dame die een vertegenwoordiger in wijn een fles af probeert te troggelen (en ik was niet te lui om daar wat olie op het vuur te gooien), een leuke Waal (ze bestaan blijkbaar toch) die in Den Haag woont en de Puntos. Ofwel: de ideale mix.

In Roosendaal al gebeld met Cia (de meest betrouwbare taxi die je kunt indenken) die ons op het station in Breda zou ophalen. En in Breda dus "hop" in de auto en dan lekker naar de JS.

Hilmelien zet de eerste was al aan en ik zal nog wat foto's  bijvoegen.

Dames en heren, hooggeeerd publiek, wederom hartelijk dank voor uw aandacht en tot de volgende keer,

daaaaaag,

pointer

1. Sandy braem:
    Welkom thuis !
  2. Wendy:
    26 oktober 2015
    Taxi's zijn in London heel gewoon. Maar gewone mensen nemen de metro van Waterloo naar St Pancras. ;-)
  3. Jannie:
    26 oktober 2015
    Welkom terug in je eigen landje. Of voelden jullie je al thuis in good old England? Wij hebben genoten van het Pointerverslag en de veeeeele foto's. Heerlijk dat Engelse sfeertje.
    Slaap lekker!