another busy day

24 oktober 2015 - Salisbury, Verenigd Koninkrijk

Vandaag stond een bezoek gepland aan de "cathedral close" en wel aan mompesson house en aan the rifles berkshire and wiltshire musem.  De laatst genoemde is een militair museum van een regiment en alles was weer heel mooi bijgehouden en verzorgd; ja, dat kunnen die engelandmannetjes wel. Daar nog een tijd staan te praten met de "museumbaas", een gast die militaire geschiedenis had gestuurd. Wat op viel was dat het regiment door de eeuwen heen, zowat overal ter wereld waren ingezet.....

Daarna mompesson huis, daar mocht ik geen foto's nemen vanwege de flitser...dus google maar even om een indruk te krijgen. Met name de "literair geschoolden" onder mijn publiek verwijs ik nog even graag naar deze website, omdat er een verfilming van een beroemd boek is gerealiseerd.

Toen hebben we gelunched en daarna werd er gewandeld om te "ketsen".

En vanavond gaan we in een pub eten.....

zie verder ook de foto's,

alvast trustie,

lekskuh

ps. we hebben deze trip dus heel veel foto's. Dat moest van oma Jannie, en die is heeeeeeeeel streng. Maar ook wel heeeeeeel lief hoor.