een kink in de kabel....

7 augustus 2011 - Bergen, Noorwegen

klappers en klapperinnekes,

Heden geo day, althans....dat dachten we. Op weg naar Bergen wilden we nog een cache meepikken en we stonden op een parking aan de GPS te prullen. Opeens een KLAP....de achterruit is spontaan over het gehele oppervlak gesprongen.

Nadat we van de schrik waren bekomen, zijn we rustig aan teruggereden naar ons huisje en aldaar hebben we de verzekering gebeld. ECHT handig die mobieltjes en internet enzo...

Aldaar de schade opgenomen en van alles schoongemaakt. Daarna natuurlijk de handel dichtgeplakt en het resultaat kunnen jullie zien op de foto's.

Verder mankeren we zelf helemaal niets, tante lien zit op het balkon te lezen en we gaan zo direct lekker i n de haven vissen. Verder hebben we te wachten op een telefoontje van carglass.

Vele scherven toegewenst (want die brengen schijnbaar geluk)

de glaspuntjes...

1. Jan en Yvonne:
    7 augustus 2011
    Hallo survivers, we merken het al, niks kan jullie zin in deze vakantie bederven, zelfs een gebroken ruit niet. Het lijkt wel de tocht naar Nova Zembla, zijn die eigenlijk nog teruggekomen? We genieten van jullie blog, zelfs Jan! - de digibeet.
    We wensen jullie veel vis en caches toe!
    Groetjes J en Y
  2. Jac:
    7 augustus 2011
    Hey Alex ....zie ik dat goed?! heb jij verbandwerk toegepast op je auto.....wel handig zo'n ehbo'er in huis...Hilmelien doen jullie wel voorzichtig
    gelukkig was het nu alleen maar de achterruit
    leuke foto's (van die vissen dan he..)
    groetjes de buurtjes
  3. HENK/INEKE:
    9 augustus 2011
    Hoi Alex en Hilmelien.
    Wat nu, een extra airco in julle auto?? Dat zal flink schrikken zijn geweest. De auto is nu wel heel herkenbaar, dat dan wel. Je kunt wel zien dat je vaker wat plakt, ziet er keurig uit. De invulling van de dagen is drastisch verandert zeker? Jullie hele plan in de war. Gelukkig is jullie zelf niets overkomen, dat is dan weer een groot geluk. We lezen bijna elke dag jullie blog, erg leuk om jullie op deze manier te volgen. Geniet lekker van de rest van de dagen en doe het vooral kalm aan. Groetjes van Henk en Ineke en een dikke knuffel en een dikke poot van Zenka en Idoejska.
    En heel terug komen hoor, dit geld ook voor jullie gebruiksmaterialen.