de vriezer is vol......

11 augustus 2011 - Bergen, Noorwegen

sneeuwmannekes en sneeuwvrouwkes,

nounounounounou, het lijkt hier wel de costa del kvalheim. Nu houdt ome Beer niet zo van warmte, zon en dat soort zaken....dus het is afzien. Vandaag weer volop diverse vissen het leven zuur gemaakt en we zijn maar gaan teruggooien. We hebben genoeg.....

Vanmorgenvroeg dus op een puntwaardige tijd vertrokken, heel Kvalheim en omstreken lag nog op een oor. Dan is het water ook nog mooi rustig. We hebben erg veel geluk met het weer, dus we nemen het er maar van.

Morgen maar weer een keer naar Bergen, de ruit van de auto zou er zijn..... We zullen zien, Linda en Raffie van Cordestravel noemen noren dus "witte jamaicanen", en die hebben er 8 jaar gewoond. Dus ze zullen wel de nodige ervaring hebben.

Bijgaand nog een aantal actiefoto's van de schrik der zeven zeeen....met weer een paar vissen in de hand. Carlo, ben je daar nog? Er zaten ook echte knuppels tussen die vol door de slip gingen. En nee, deze vissen zijn niet in de lens geduwd!

Verder hopen wij dat iedereen het naar zijn zin heeft op zijn vakantiebestemming en mocht je al terug zijn: geniet van de mooie herinneringen