ik zie alles bewegen

10 augustus 2011 - Bergen, Noorwegen

INWONERS VAN BRABANT en de rest,

Neeneen, de Solex is zich niet te buiten gegaan aan de drank....maar de golven waren aardig hoog vandaag. We kunnen ons zo ongeveer wel indenken dat jullie je afvragen of er wel gevist wordt. Zo nu en dan een berichtje over de vriezer komen jullie wel tegen, maar echt iets met vissen hebben jullie nog niet gezien.

Om een lang verhaal kort te maken, onze vriezer raakt al aardig vol en de fotocompilatie van heden verduidelijkt veel. Natuurlijik moeten jullie wel op de teksten letten....

sweet dreams,

1. Jan de Jong:
    Hallo Hilmelien,

Wat zijn dat mooie foto's.
    Hilmelien heb je die zelf uit het water gehaald?
    Ik zie dat jullie lekker aan het genieten zijn.

Groetjes Jan & Wanda
  2. Jacqueline:
    11 augustus 2011
    Vandaag eindelijk alles gelezen.
    Zou bericht krijgen bij nieuwe blogs, maar al die tijd geen bericht. dus ik dacht, dat jullie helemaal niets te vertellen hadden. Viel gelukkig mee. Vanaf nu ieder dag even kijken, of er weer 'n nieuw verhaal is.
    Leuk hoor, al die verhalen en de foto's. Wat een knoeperts, die vissen!
    Volgens mij genieten jullie echt wel. Ga zo door.
    Veel plezier verder en hopelijk snel met nieuwe achterruit.
    Groetjes, Jacqueline
  3. Raffie:
    hallo Alex en Lydia,

Uiteraard volgen we met regelmaat jullie berichten, ik lees ook dat jullie al snel bekend zijn met "de noren" of zoals wij ze noemen "witte jamaicanen". Toen ik het las van je ruit, was ik al een beetje bang, ik ken die Noren en vaak hebben ze iets niet of is het net iets anders.

Maar goed ik hoop dat jullie nog een paar mooie dagen hebben voor wat grote vis !

groetjes Raffie en Linda
  4. Ans:
    Hallo,
    Regelmatig heb ik jullie berichten gelezen.
    Volgens mij vermaken jullie je prima.
    En wat een vis vangen jullie daar. Ongelooflijk.
    Nog veel plezier.
    Groetjes,