het een is het andere niet......

17 augustus 2012 - Tostedt, Duitsland

en zeker niet qua hotel, lagen we gisteren op een heerlijk bed...nu is de kamer wat je noemt erg gemiddeld, Gelukkig hebben ze kabelTV met een zender met alleen maar science fiction series, genieten dus. Maar dat mag de pret niet drukken. we hadden weer een rustig dagje met wat caches hier en daar, mooie uitzichten, bospaadjes, hunnebedden (zoals in noord nederland waardoor wij weer moesten denken aan de grote groningse grommende grijze griezel), walsen, vermoorde nederlanders, watermolens, bloemen (veel bloemen), zonnig weer, mooie uitzichten op stadjes,....dat was het eigenlijk een beetje zo. Snel klaar zo he!

Maar euh, om het verslag wat completer te maken...vandaag hebben we over de B214 en de B215 gereden. Een rit door een bosrijk gebied met een agrarisch karakter. Op de diverse foto's kunnen jullie zien wat we zoal zijn tegengekomen. Alleen het hotel dat we in november al hadden besproken bleek vakantie te hebben, maar we konden er gelukkig wel slapen. Soms zit het mee, soms zit het tegen dus. We gaan er gewoon wat van maken en  zolang de achterruit er niet uitklapt vinden wehet allemaal prime. Morgen proberen we eerst door de Elbetunnel te sprinten, om daarna weer de binnenwegen onveilig te maken. En de dag zal eindigen vlak voor de grens van ons geliefde Denemarken.

nou, toedelokie,

jullie toegenegen solexie

1. Jean en Kees:
    17 augustus 2012
    dacht dat jullie al vertrokken waren, en al weer op de terug waren , nu lees ik dat jullie net weg zijn, maak er van ons uit een goede reis van,
    groetjes de van breetjes
  2. Sandy braem:
    Hallo Hilmelientje & Alex,
    Geniet van jullie geovisvakantie !!
    Wij zijn net terug van onze werkvakantie te Noord Frankrijk. Hard gewerkt maar ook veel plezier gemaakt : )
    Ha det gøy.
    Neste en Mrs Neste.
  3. Yvonne:
    17 augustus 2012
    Hallo Hilmelien en Alex . mooie foto,s hebben jullie al gemaakt. veel gezelligheid en veel caches x
  4. José:
    18 augustus 2012
    Ja zeg, je kan niet altijd het beste slaapplekje hebben! haha Lekker blijven genieten!! groetjes van onze alle vier.
  5. Yvonne:
    18 augustus 2012
    Hoi luitjes hier nog steeds 32,5 gr . jullie zullen het straks wel beter hebben. morgen vertrekken we weer naar huis . Blijf jullie zeker volgen. x
  6. Jac:
    19 augustus 2012
    Ik heb helaas weinig tijd gehad om de verslagen te lezen, eerst moest er wat gerepareerd worden in Huize Punt.Donderdag bij mijn eerste bezoek 8 eieren, was geweldig, even tegen die schreeuwlelijkerds gepraat, krijsten vriendelijk terug. Was ook geweldig, maar bij het naar buiten gaan , kijk ik ik het toilet , en dat stond blank, het flexibele sanitairslangetje van de stortbak stond vrolijk water te sproeien(oud slangetje bebruikt misschien). Heb het water afgesloten en vrijdag een nieuw slangetje gehaald en gemonteerd. Alles is weer lekvrij en gedweild, dus ga meer rustig slapen. Hoop dat jullie een prachtige vakantie hebben , en vooral veel vis vangen. Heb al ruimte vrij in de vriezer, dus zet hem op .
    Groetjes Jac en Maura