10 korreltjes rijst is wel een beetje veel hoor

1 augustus 2011 - Hirtshals, Denemarken

knakkers en knakkerinnen,

Ons "pleegkind" Mark is eigenlijk de enige die deze uitzonderlijke uitspraak van tante Lien in het juiste kader kan plaatsen.

De rest van jullie moet het er maar mee doen dat er morgen geen update op de blog is, internet aan boord is duur en wij zijn natuurlijk maar heeeeeeeeeeeeeeele arme mensjes.

Tot over 2 dagen,

the realex

1. Fam. Scheepers:
    1 augustus 2011
    Hoi Alex en Hilmelien. We hebben mee zitten kijken op jullie vakantietrip op weg naar Noorwegen. Erg leuk en willen jullie nog heel veel plezier wensen en vooral genieten van de mooie natuur.
    Groetjes Frank, Anja, Mark en Jasper
  2. Sandy braem:
    2 augustus 2011
    Hoi matekes, heel veel plezier in Bergen en omstreken!! Zou Bergen zijn belofte houden?
    Laat af en toe een cacheke liggen ...
    Groetjes,
    Neste Team
  3. Jan en Yvonne:
    Beste Brabantse Puntjes,

We volgen jullie op jullie wereldreis en lachen veel om jullie Blogs. Het is lekker rustig in Brabant, jaja dat kunnen wij horen vanuit Pijnacker ;) Er is hier al melding geweest dat een Nederlands Fregat de Noorse wateren gaat patrouilleren op solexen en PHB's. Dus pas maar op, want een gewaarschuwde punt telt voor drie. En By the way, in Noorwegen eet men alleen Rendieren (daar willen we graag een foto van zien :) ).

We blijven jullie op de voet volgen en wensen jullie wat jullie ons ook toe zouden wensen :)

Een dikke vis, een moeilijke cache en veel plezier,
    J, Y & L
  4. Tiny:
    3 augustus 2011
    heel wat anders dan bij tante tiny op de camping.Daglieve kinderen veel plezier Tante tiny
  5. Wanda:
    3 augustus 2011
    Hei, hei, du gjorde det....hvordan kunne det vaere annerledes. Vi liker bloggen din og reiser som en bit. For tsatt mye moro, godt fiske og moro.
    Jan&Wanda Kiss :)