ik ben geen 20 meer, al zou je dat op het eerste zicht niet zeggen

23 augustus 2012 - Bergen, Noorwegen

beste bootsmaatjes,

de solex is afgebrand, de hele dag met de kop in de volle zon en wind op zee. Neen, dat gaat je niet in je reddingsoverall zitten. Hilmelien  heeft haar eerste kist makreel alweer gevangen en uw toegewijd dienaar bleeft met zijn vangsten ver achter bij de verwachtingen.

Dit valt natuurlijk direct te wijten aan de uitzonderlijke kwaliteiten van mijn lieve schat op visgebied (en op velerlei andere gebieden, ze is tenslotte vrouw en kan dus meerdere dingen tegelijk) Morgen weer een nieuwe dag en dan hebben we onze eigenlijke boot. Dan zullen we iedereen hier weer eens een poepie laten ruiken!

Verder wens ik iedereen alvast welterusten, want dat zal bij ons niet lang meer duren.

doeitjes,

realex

1. Sandy braem:
    23 augustus 2012
    Hop Hilmelien, hop !
    Groetjes
  2. Sonja:
    23 augustus 2012
    Kop op Solex je kunt niet achter blijven he, Hilmelien de meeste caches en de meeste vis, daar wordt nog jaren over gepraat. Gaaf huisje trouwens wel in die houten tobbe gaan he? Veel plezier Sonja en Ad
  3. Guido:
    24 augustus 2012
    Zo puntjes.het ziet er weer goed uit.mooi vissen.het weer werkt ook goed mee zie ik.nog een hele fijne vakantie gewnenst.en natuurlijk strakke lijnen.gr guido