back in time......

22 oktober 2015 - Salisbury, Verenigd Koninkrijk

.....en weer terug.

memorabele maatjes van me,

Ten eerste beginnen we met felicitaties voor de dochter van ons aller Sandy, a.k.a. Yasmine. En ja, wie is dan Sandy? Voor degenen die haar niet kennen, voorlopig dienen jullie haar te beschouwen als de meest charmante Vlameres van de hele wereld.

Over tot de orde van de dag: heden hebben we Stonehenge bezocht en Old Sarum. Jullie kunnen zelf ff googlen waar het over gaat. Stonehenge zijn we in 1993 ook al eens geweest, maar wat is dat veranderd zeg. Nee, die stapel kiezelstenen niet, maar de entourage. Een een infocentre, winkel, tentoonstelling, het kon niet op. Daarna met de dubbeldekker (en daarmee bedoel ik geen hamburger bij die firma met de grote gele M) naar Old Sarum. Ja, ik zou zeggen: lees het reeds eerder genoemde boek Sarum van meneer Rutherford en als je het dan allemaal hier aanschouwt komt het wel heel erg tot leven.

Verder zeggen foto's meer dan woorden, dus daar verwijs ik jullie graag naar.

Als laatste een boodschap voor die eenzame soldaat die bij ons voor in de tuin in zijn schuttersputje de boel bewaakt: "he Sjaak, je hebt toch wel iedere keer een snoepie aan Piesie gegeven he! hangen aan de klink van de achterdeur.

Tot morgen allemaal,

doei,

OB

ps. stil zijn, achter mij ligt er een te slapen....

1. Sandy braem:
    23 oktober 2015
    Dank voor de felicitaties en de blozende woorden, Puntekes !
  2. Jac:
    23 oktober 2015
    Dear Punten,
    Hier even de bewaker van jullie huis, en niet te vergeten levende have. De kippen leggen als een tierelier, gemiddeld 2,5 ei per dag. Wel is het gevaarlijk (zompig, nat en spekglad) om in en uit het kippenhok tekomen. Dan nog dit bij binnenkomst in jullie huis wordt je begroet door een stel krijsende mii papegaien. Ja alles leeft , poept, en krijst er lustig op los. Daaruit blijkt hoe ontzettend gezond ze zijn. nog gefeliciteerd met je verjaardag , en laat ze daar maar eens een poepje ruiken, de PUnten kennende zal dat wel gaan denk ik.
    groeten Jac en Maura