be prepared

28 juli 2012 - Oosterhout, Nederland

kranige kijkbuiskindertjes,

een filosofisch ingestelde cacher in Dongen (u weet wel, dat "derp" waar betrouwbare mensen slechts dun gezaaid zijn), is groot aanhanger van de titel van deze blog.

In deze luisteren wij graag naar hem, omdat hij behoort tot de weinigen die dus als "betrouwbaar" te boek staan in dat gat langs het Wilhelminakanaal.

In de praktijk betekent dit dat wij ons bijhok al weer flink aan het volproppen zijn met spullen voor onze reis naar Noorwegen dit jaar. Veelal visspullen (vaak met een Nijverdalse herkomst), veel kleding (van ons favoriete merk, aan velen van u bekend) en geocachemateriaal (met reserve op reserve natuurlijk).

We zijn van plan om op 17 augustus op een "puntentijdstip" te vertrekken; dus wilt u ons uitzwaaien...we willen om 0800 de eerste cache in Duitsland loggen.

Wij zullen dan weer proberen om dagelijks onze avonturen weer te geven, zodat jullie allen weer deelgenoot kunnen zijn van onze dwalingen....