suprise.....suprise

6 augustus 2012 - Oosterhout, Nederland

jolige jongens en melige meiden,

haha, daar hebben we jullie even mooi te pakken, we gaan een dagje eerder op reis. E.e.a. houdt gewoonweg in dat we ook "lichtelijk" geocachend door ons eigen kikkerlandje richting Duitserland gaan en dus niet over de snelwegen...Onze eerste stop zal dan een hotelletje in het wonderschone en gezegende (in ieder geval als wij daar aankomen) Lingen zijn.

Ofwel: we vertrekken donderdag ipv vrijdag, leuk he....En uitzwaaien wordt voor onze directe buurtbewoners wat gemakkelijker, want we vertrekken op een "puntjes-onwaardige" tijd. Maar daar zullen we emotioneel ook wel weer overheen komen...

Dan zijn jullie dus weer op de hoogte,

welterusten,

plezierige puntos

1. Jac:
    6 augustus 2012
    He gelukkig....vertrekken we gelijktijdig....jullie op vakantie en ik (werkslaaf) richting BoZ....kunnen we toch naar elkaar zwaaien..ik neem tenminste aan dat het niet nog later op de dag wordt?!
    ik zie dat alles al systematisch klaar staat/ligt...nu nog stouwen in die kar!
  2. Jean en Kees:
    7 augustus 2012
    net terug van ons weekendje weg, wensen wij jullie een fijne vakantie toe.Maak er iets leuks van.
  3. Raffie:
    8 augustus 2012
    hallo Hilmelien en Alex,

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie, laten we hopen dat er dit jaar vele persoonlijke recordes worden verbroken. Onze dank dat jullie voor de 2e keer bij ons geboekt hebben, dat geeft een goed gevoel. We duimen voor goed weer en weinig wind met grote vis.

Heel veel plezier en raak het spoor niet kwijt !
    Maar dat kan niet met als die GPS dates.

Linda en Raffie
  4. Sonja:
    8 augustus 2012
    Hallo vakantie vierende geocachers en visgek. Wij zijn net terug uit het Noorden en hebben daar gemeld dat jullie eraan komen. Alle mensen werden blij, want ze kennen jullie nog!!!!!!!.
    Heel veel plezier en vang of vind ze he.
    Groetjes Sonja en Ad
  5. Tiny:
    14 augustus 2012
    Dat is heel wat anders dan vacantie in het pittoreske Oostwoud

T.T
  6. Jan de Jong:
    16 augustus 2012
    Hallo Alex en Hilmelien,
    Wij wensen jullie een goede reis.
    Heel veel plezier en geniet van alles wat jullie ondernemen samen.
    Liefs Wanda &Jan.