geoday today....

28 augustus 2012 - Bergen, Noorwegen

.....met name omdat het hier heel hard waait en het regende vanmorgen allejezus.

meskes en mennekes,

pjongepjonge, dat jullie nu ook niet slapen van al die flipperverhalen. Maar neem van mij aan...je ziet wat vinnen, je hoort wat gesnuif, je ziet wat springen en voordat je bij de positieven bent is het alweer voorbj. Maar het is wel leuk om mee te maken, alleen ik was niet snel genoeg met een "fotto te trekken" (voor onze buitenlandse volgers).

Eigenlijk hebben we dus vandaag de eerste slechte dag v.w.b. het weer, tot nu toe was er nog niemand zeeziek, dus dat wilden we graag zo zien te houden middels een ingelaste geoday.

Hilmelien wilde in ieder geval in Norge een aardekets doen (voor de geodiertjes onder jullie goed gebrijpbaar) en dan nog een mooie wandelroute. De aardekets werd verricht (gczcgc) en de wandeling rondom werd afgelegd rondom fort herdla (gc3dpth). En dan een hele mooie route er naar toe met de PBH, met onderweg gct3m2 voor het nederlandse tintje.

Onderweg nog even langs een schietterrein gelopen om te kijken of er geen lekkere stukje wild voor ons lagen, maar jammer dus. Was soms wel heel stijl om te lopen hoor, dan loopt het in ons platte landje wel wat gemakkelijker.

Werden we vorig jarig door de Noorse natie geschaduwd door een U-boot, dit jaar werd een fregat onze richting ingestuurd. Verder verwijzen we weer naar de diverse foto's, met dien verstande dat we vandaag heel veel mooie vergezichten hebben gezien.

Slaap lekker allemaal,

de geopuntjes

1. Sylvia:
    28 augustus 2012
    Het blijft leuk om jullie verhalen te volgen! Fijne vakantie verder!