wat was het weer fantastisch weer vandaag....

27 augustus 2012 - Bergen, Noorwegen

.....en de vis wilde ook wel meewerken.

schitterende schatjes,

we hebben vandaag heerlijk gevist en we hebben dolfijnen gezien. Heel de dag in de zon gevist op vrijwel glad water, en dan nog regelmatig een visje....wat wil je nog meer. Jammergenoeg had onze eigen boot wederom motorpech, dus we hadden een ander bootje. Vanwege het lekkere weer had dat deze keer geen nadelige gevolgen en het was lekker rustig.

O ja, die dolfijnen...opeens een paar kringen in het water, wat rugvinnen en allerlei vissen die een goed heenkomen zochten. Echt heel mooi om te zien.

Op verzoek van ons aller Jules,deze keer slechts een foto om alle aandacht op te eisen.

Is het zo goed Jules?

allemaal een fijne avond, wij gaan eten,

doeitjes,

puntos

1. Bitte ein Bit:
    27 augustus 2012
    Ik wil foto's van dolfijnen zijn!!!!!! Maar het ziet er naar uit dat jullie het naar jullie zin hebben, dus blijf lekker genieten.
  2. Jacqueline:
    27 augustus 2012
    Hallo vissers/cachers,

Waarom geen foto's van de dolfijnen. Ik heb al meer foto's van jullie gezien met vis, maar dolfijnen zou spectaculairder zijn. Dus......... jullie weten, wat je te doen staat.
    Verder natuurlijk nog veel plezier en goed weer gewenst, ook namens Colin en Gaab, die steeds meegenieten van jullie verhalen en foto's.
  3. Jean en Kees:
    28 augustus 2012
    ja, waar blijven de foto's van de dolfijnen, was je de fototoestel vergeten, of waren ze toch weer te snel af. we genieten van jullie verhalen en foto's al mag je best wel een keer lachen!!
  4. Yvonne:
    28 augustus 2012