t is goed relaxen na een ochtend vissen

8 augustus 2011 - Bergen, Noorwegen

lezende vriendjes en vriendinnetjes, groot en klein, lief en stout,

deze ochtend hebben we weer heerlijk gevist, al waaide het wel erg hard. De vriezer is weer wat verder gevuld. Voor de liefhebbers (ROB,ROB EN ROB): vanavond eten we makreelfilet, gezond en lekker en vol omega 2616 vetten en olien. Goed voor lijf en leden en ook voor dat andere .

Morgen moeten we naar Bergen om een nieuwe ruit in te laten zetten in de PBH. Dan kunnen we gelijk de tanks van de boot voltanken en die van de auto. Nog even boodschappen doen en dat soort zaken en dan zal de dag wel weer om zijn.

Op de foto's van vandaag een weergave van ons tijdelijke verblijf. Het was ons binnen 2 uur gelukt om er een gezellige bende van te maken......kijk, daar zijn wij punto's nu eenmaal ERRUG goed in.

We hebben vanmiddag lekker op het balkon gelezen en de binnenkant van onze ogen bekeken.  Heerlijk lamballen dus. Stel dat je een of meer van die lastige kinderen zou hebben, die alles vuil maken, kapot maken,  heel hard gillen en alleen maar wilde spelletjes willen doen. BLELK, BLELK EN NOG EEN BLELK.....Dag Iris en Koen, hoe is het nu met jullie???

Nou, dat was het weer voor vandaag. Morgen dus naar Bergen en daarna weer een dagje vissen. Hopelijk is het water dan wat rustig, zodat we "das meer" op kunnen en we niet aan het fjord geluisterd zijn.

dag stelletje grobbebollen,

relax

1. Tiny:
    8 augustus 2011
    Wij eten lekker mosselen ook heel erg gezond, ook voor dat ene, T. T.
  2. Jules:
    8 augustus 2011
    Hallo V I S P U N T J E S , wat zou ik toch graag makreel , willen eten op een witte boterham . Dat lijkt mij erg lekker!! Afgelopen zondag onze klein-kinderen gezien . HEERLIJK ze waren me toch heerlijk
    stil en rustig we hebben genoten . Gr. JULES
  3. Jos:
    8 augustus 2011
    Verjaardag van Jacq is heel rustig verlopen, zo'n beetje als jullie dag van vandaag. Overigens een beetje de boel aan kant houden mag wel, of maak er anders geen foto van, dit is gewoon een T........G bende zeg.
    Verder te hopen dat morgen de zaken snel geregeld zijn met de achterruit. Je mag hopen dat er van die perfecte auto's rondrijden in Noorwegen anders toch een probleem.