potjandorie

9 augustus 2011 - Bergen, Noorwegen

monteurkes en monteurkerinnekes,

Vandaag krijgt dus onze auto een nieuwe achterruit...althans dat was de bedoeling. Het blijkt dat men hier in noorwegen niet bekend is met de citroen XTR en dat men dus de verkeerde ruit heeft.....BALEN, DIKKE PECH en al dat soort dingen.

Inmiddels heeft onze PBH een achterruit van een soortement van plakfolie gekregen. En we hebben de verzekeraar maar eens aan het werk gezet....

Beter nieuws: heden hebben wij 2 trackables van het geocachen op pad gestuurd. Na een wandeling door een park werd deze multie natuurlijk weer vlot en op sublieme wijze door ons gevonden, waarna wij deze schat hebben afgevuld met 2 coins. Stom genoeg zijn we door alle consternatie vergeten om daar een foto van de nemen, want wij zien er altijd zo bijzonder leuk uit op de foto (K.. DICHT HENK!!)

Die coins hadden wij gekregen van "een verdwaasd en wazig stelletje" cachers uit het midden en het noorden van het land. We zullen zien of ze terug komen naar het Groot Oosterhoutse Keizerrijk, die coins dan het liefste dus, he!

Morgen en overmorgen wordt hier heel mooi weer verwacht, dus we hebben nog een extra naft gekocht voor onze visboot. Dan kunnen we lekker gaan vissen. O,o,o wat zullen wij weer genieten. De t shirts met lange mouwen en broeken van Cratex (u allen welbekend) aan; tassen, koffers hengels waterdichte plunjebalen in de boot en (JAWEL JENNIE) GAAN MET DIE BANAAN!!

Verder weer de groeten vanuit een zonovergoten Kvalheim,

XXXXX (alleen voor iris van alex en alleen voor koen van hilmelien)

de puntertjes

1. Jos:
    9 augustus 2011
    Jawel, niet bekend met de perfecte auto, zoals ik al aangaf in een van mijn reacties. Maar goed, het kan niet altijd 100% goed gaan hè. Nu maar genieten morgen van het mooie weer op het water. Hier een leuk cachedagje gehad met Ben dat wij komende donderdag met Herbert zullen vervolgen.
    Maar dat is hier. Groetjes
  2. Maja de Bij:
    10 augustus 2011
    Wat lees ik nou, hebben jullie een multi gelopen!
    Wauw, vispetje af hoor ;-).

Groeten uit de Biesbosch