Inpakken en morgenvroeg wegwezen

10 juni 2015 - Glud, Denemarken

Rappe raddraaiertjes van me,

Vandaag de laatste dag dat we hier doorbrengen, morgenochtend na het ontbijt scheuren we weg. Inmiddels is de PBH aardig geladen, hiervoor verwijs ik jullie graag naar de foto's.

De ochtend zijn we nog even naar de stad Horsens geweest, wij vonden Vejle een leukere stad. Maar dat hangt misschien samen met het feit dat we niet op de juiste plaatsen zijn geweest in Horsens. Daarna nog ff wat getoerd en gewandeld, we hadden ook het hele strand weer voor onszelf. Dat is hier toch zo enorm fijn...

In Horsens zijn we er wel in geslaagd om "ons" denemarken-souvenier te bemachtigen; als we hier zijn kopen we altijd een beker van Mads Stagen (google maar ff) van het jaar dat we hier zijn. Er staat inmiddels al een aardig stapeltje in ons kleinste kamertje.

Bij terugkomst op de territorium van Yvonne en Willem, hebben we eerst gekeken of alle gevangen vis in de koelkist past. Dat gaat morgenvroeg lukken en we zijn er zeker van dat onze voiture morgen als een bunker op de weg ligt. En nu maar hopen dat Hamburg in de tussentijd van de kaart is geveegd.....

Verder kunnen we stellen dat we hier prima weer hebben gehad. Alleen vorige week dinsdag hadden we een regendag, verder was het zonnig  en ongeveer 18-22 graden celsius Heerlijk weer om van alles te doen met een t-shirt en eventueel een fleece-vestje aan. Echt Puntoweer dus, alhoewel ik ook een lief en onschuldig meisje in Tilburg ken die ook een groot fan van dit weertype is.

En als keek op de week rest ons niets anders dan u allen te bedanken voor de aandacht gedurende de afgelopen weken en we willen natuurlijk JS20 van harte bedanken voor het verdedigen van het fort. Ijs en weder dienende, zijn wij morgenavond weer in de eigen stal

Straks op tijd naar bed toe, nadat ik die busreis met bejaarden het zwijgen heb opgelegd,

doeitjes,

Alex

1. Jan de Jong:
    11 juni 2015
    Hallo Alex en Hilmelien,

Wij wensen jullie een goede terug reis.
    Groetjes Wanda en Jan
  2. Sandy braem: