Vejle

9 juni 2015 - Glud, Denemarken

Sappige snoepies van me,

Vandaag had ik in de namiddag een afspraak bij de tai chi club in Vejle, dus deze ochtend togen we die richting uit. Via een hele mooie route over het Deense platteland, kwamen we bij een 2-tal geocaches die Hilmelien perse wilde doen.

Nou dat heeft ze geweten, bergje op en bergje af. Maar een prachtige omgeving en dat kunnen jullie zelf ook wel zien op de foto's. Daarna gegeten bij Jensen's bohus (zie http://www.jensens.com), die kende ik nog van een tijd geleden. Eigenlijk liep ik er zo op af...En het mooie is, het draait daar om vleesch. Altijd goed dus!

Na een welgevallen maaltijd, hebben nog wat gewandeld door Vejle. Een provinciestad waar men zich voornamelijk bezig houdt met handel. In die stad nog wat geoketsen gevonden en daarna richting park voor de tai chi. Van 1730 tot 2000 uur, best wel een tijdje dus. Al met al ging dat prima en de leraren waren verheugd met hun beugelflesje; ja, daar maak je hier wel vrinden mee. Nog flink wat afgekletst met die gasten en daarna als de wiedeweerga weer richting "Willem's place".

Er zijn wat meer gasten nu, een groep Deense oude van dagen op bedevaart schat ik zo in. Maar die kunnen morgenvroeg om een uur of half zeven mooi meedoen met de tai chi, toch? Dat is goed voor ze!

Nou, i am going to hit the sack,

sweet dreams,

Punto