Mrs.& Mr. Punt, I presume...

3 september 2015 - Oosterhout, Nederland

Verbaasde vrindjes en vrinderesjes,

Zomaar een aanvulling op het Punten-reis-epos? Jawel!

Ik kan u allen het boek Sarum van Edward Rutherfurd aanbevelen. Persoonlijk heb ik het al een keer of 40 gelezen; maar ja, ik ben wat langzaam van begrip......

Maar euh........ als je weet waar het boek over gaat, dan weet je ook waar onze stedentrip in oktober naar toe gaat. Geschiedenis, niet vissen, niet tai chi'en en niet geofluppen. O ja, het wordt bovendien een reis per trein, spannend he!

Te zijner tijd houden we jullie natuurlijk weer volledig op de hoogte, als we daar tijd voor en zin in hebben. De huisbewakers zijn in training, de B&B (met een Gristelijke achtergrond, maar wel maatschappelijk bewust bezig) is geboekt, de treinreis wordt komend weekend vastgelegd en de schoenen worden binnenkort eens extra in het ledervet gezet. Al met al: grote avonturen in het vooruitzicht.

E.e.a. betekent overigens wel dat ik met mijn verjaardag niet thuis ben. Grote cadeaus en versnaperingen kunt u op nummer 20 afgeven. De betrokkenen weten er raad mee.

Verder wens ik u een genoeglijke avond,

Cheerio,

The Points

1. Jac:
    3 september 2015
    wij zullen alles in goede orde ontvangen ..... beheren en bewaken!!.....ahum.......de hoofdbewaker dan he....ik hou wel een oogje in het zeil.....
  2. Jos:
    4 september 2015
    Durf je niet links te rijden?
  3. Jacqueline:
    4 september 2015
    Salisbury? Spannend. Door de chunnel? Als de trein maar niet stopt en weer terugrijdt. Ik zal duimen voor het beste.
  4. Sandra:
    9 september 2015
    Veel plezier... en ik kijk nu al uit naar avonden leesplezier van naar verwachting geweldige reisverhalen.