Ready to go.........

20 oktober 2015 - Oosterhout, Nederland

Dierbare dorpelingen,

Ondanks schrijnende verhalen over tentenkampen bij Calais en wanhopige vluchtelingen die hun heil zoeken in de kanaaltunnel, hebben wij onze koffers gepakt! Ofwel: wij gaan het vertragingsgevaar trotseren! Eurostar ahoi dus....

Alles in slechts een paar koffertjes, geen volgeladen PBH, geen visspullen, geen extra overkill kleding, geen tassen met proviand, geen lege vrieskisten, geen laarzen/lieslaarzen/waadpak, geen, geen.......ofwel: gaan we het allemaal wel redden? We zijn dus een beetje "under-equiped" voor ons doen.

Maar dat alles neemt niet weg dat wij morgen middels spoor naar omgeving Sarum gaan; voor de liefhebbers: we vertrekken op een puntwaardig tijdstip, dus u zult vroeg moeten zijn om ons uit te zwaaien!

Verder zullen we ons uiterste best doen om u tussendoor op de hoogte te houden van onze avonturen en u kunt uw felicitaties vanaf 21-10-2015 00.01 uur kwijt op deze reisblog.

Cheerio,

the Pointers

1. Jannie:
    20 oktober 2015
    Een hele goeie reis náár en een bijzondere en interessante tijd ín ons geliefde Engeland. Wij zullen met genoegen de blogjes lezen.
    (En van de foto's smullen!!)
  2. Sacha:
    Fijne vakantie lfs Sacha
  3. Rianne:
    20 oktober 2015
    Een hele goeie reis en maak er een mooie tijd van samen in Sarum!!
  4. Jacqueline:
    20 oktober 2015
    Goede reis en veel plezier. Lekker genieten. En ik hoop natuurlijk, dat jullie mooi weer zullen hebben.
  5. Jan en Yvonne:
    21 oktober 2015
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag Alex.
    drink maar een lekker glas Whisky :)
    geniet van jullie vakantie!
  6. Sandy braem:
    21 oktober 2015
    Vlaamse wensen in de voertaal van jullie bestemming.
    Dikke kus AleX & a lot of fun !

Happy Birthday to You
    Happy Birthday to You
    Happy Birthday Dear Alex
    Happy Birthday to Youuuuuuuuuuuuu!!!!!

From good friends and true,
    From old friends and new,
    May good luck go with you,
    And happiness too.
  7. Sija en Frans:
    21 oktober 2015
    Hiep hiep hoera, er is er een jarig en dat ben jij! Van harte gefeliciteerd.
    En samen een paar heerlijke dagen aan de overkant toegewenst.
    Geniet van Sarum.
  8. José:
    21 oktober 2015
    Proficiat Alex! Weer niet thuis op je verjaardag ;)
    Hele fijne vakantie!
    anda kontak, ke kulineir di Oosterhout!

groetjes Ruud en José
  9. Ans:
    21 oktober 2015
    Hartelijk gefeliciteerd Alex. En een goede vakantie.
    Groetjes, Ans
  10. Jannie:
    21 oktober 2015
    Net terug uit Amsterdam, na een schitterende tentoonstelling van Munch/van Gogh, eerst even ons Lexje feliciteren.
    Heel hartelijk gefeliciteerd, Alex en we hopen dat je samen met Hilmelien een bijzondere en warme verjaardagsreis hebt gehad.
    Geniet van de rest.
    Hans en Jannie.