de PBH is al weer half vol

16 augustus 2011 - Bergen, Noorwegen

schattekes,

vanmorgen hebben we tot 0700 uitgeslapen en we zijn na het ontbijt gestart met opruimen. Intussen zijn we daarme op de helft, de rest doen we vanavond en morgenvroeg.

Hedenochtend zijn we eens bij de informatiestand geweest, zoals het eigenwijze Punten eigen is doen wij zulk een iets achteraf. Dan blijven er nog wat verrassingen over gaandeweg.

Verder gaan we lekker op het balkon uitrusten, een beetje computeren, lezen, lunchen en op tijd naar bed vanavond. En dan morgenvroeg is het weer richting Bergen om aan boord te gaan van de ferry. Daar zullen ze ons weer leren kennen bij het buffet (echt een aanrader), want iemand die meer dan 60 maal langs komt om de schalen eer aan te doen.....die komen ze niet vaak tegen  :-) .

En dan hopen we dat we aan boord net zo lekker slapen als afgelopen keer, zodat we de volgende ochtend weer fris en monter de snelwegen onveilig kunnen maken. De auto ligt als een blok op de weg, want er is toch zeker zo'n 45 ton aan materiaal ingegaan. En dat is echt niet overdreven....;-) O ja, onderweg pakken we nog wat "snelwegcaches" mee; kwestie van met piepende banden de parking op, bovenop de cache parkeren, deur open, grabben, schrijven, terugstoppen en een fikse stofwolk achterlaten voordat we de geluidsbarriere weer doorbreken.

En dan gaan we weer richting casa di punta, dan zal de solex de stal weer ruiken en niet meer te stoppen zijn. Dus komende 2 dagen geen blog meer, daarna nog een afsluitend verhaaltje en dan zit de vakantie er weer op.

en nu ga ik een schoonheidsslaapje doen,

snurk,

Groetjes,
    Ans
  2. Jan de Jong:
    Hallo Alex en Hilmelien,

Ik wens jullie een goede terugreis.
    Groetjes Jan & Wanda.
  3. Wanda:
    Hallo Puntjes,

Hier in de buurt hebben we iedereen gewaarschuwd voor de voorbij stormende tornado'd die langs kunnen komen.
    Goede terug reis en zijn benieuwd naae alle visverhalen (Wim dan)

Groetjes
    Wim en Wanda
  4. Jacqueline:
    16 augustus 2011
    Een hele goede en veilige reis gewenst. Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's. Tot ziens in O'hout. Wij hebben gelukkig nog 'n paar daagjes te gaan, maar onze reis duurt dan ook niet zo lang.
  5. Jos:
    16 augustus 2011
    Ach ja, het zit er voor jullie helaas na genoeg op. Doe het rustig aan op de terugreis en wat betreft het wegstuiven na een found, ben bang dat dat gezien het beladingscoëfficiënt wel zal tegenvallen.
    We gaan jullie zien.