Veilig Voor(r)uit...

12 mei 2015 - Oosterhout, Nederland

Vlugge volgertjes,

Oke, ik geeft toe: een beetje een vreemde titel. Maar voor degenen die onze avonturen in Noorwegen hebben gevolgd: nu hebben we in Nederland alvast maar een defecte autoruit gehad. Maar e.e.a. is weer verholpen, en de bliksem slaat toch geen 2 keer vlak achter elkaar in op dezelfde plaats? Ofwel: wij krijgen op vakantie geen ruit die "aan gort" gaat.

Om e.e.a. te testen moeten we komend weekend de auto even door de wasstraat rijden; hetgeen ook (en dat is een leuke bijkomstigheid) zal resulteren in een schone auto (aan de buitenkant) Het interieur van onze "voiture" is reeds gekuist EN geordend. Ofwel: alles is acceptabel schoon en opgeruimd, zodat we komende week kunnen beginnen om de benodigde goederen in te laden (hetgeen welhaast een volksverhuizing symboliseert).

Natuurlijk staat "ons bijhok" inmiddels al aardig vol met van allerlei spullen; ja, voorbereiden kan "den Obi" wel. Bijgaand natuurlijk foto's van de prachtige nieuwe voorruit en van de lege laadruimte.

We houden jullie verder op de hoogte en bovendien zijn dit mooie oefeningen om jullie tijdens de reis te overrompelen met mijn bloemrijk taalgebruik......

met vroendelijke griet,

puntos

1. Sija en Frans:
    nu nog leeg hihi
    \
  2. Jos:
    12 mei 2015
    Veel te klein die ruimte, je zal wel weer spullen thuis moeten laten, of wil je misschien de aanhanger lenen.
  3. Jean en Kees:
    12 mei 2015
    wat een opgeruimde en blikkende auto