De titel

27 april 2015 - Oosterhout, Nederland

Tanige titelraders,

Na jarenlange afwezigheid wordt Denemarken (het land van vriendelijke, behoudende mensen en keurig aangeharkte akkers), dit jaar weer verblijd met een bliksembezoek van de Puntos.

Reeds enige tijd geleden hebben we een hotelgebouwtje geboekt waar de eigenaars de Nederlandse taal machtig zijn en tot grote vreugde van Hilmelien doet de bazin nog aan een wazige hobby die met doosjes zoeken te maken heeft.....

Bovendien is 2015 voor ons een memorabel jaar, maar de kenners kunnen dit wel raden. De bewuste datum zijn wij in ieder geval gewoon in Denemarken.

Op deze koningsdag 2015 zijn de eerste spullen natuurlijk al geruime aanwezig in het bijhok, maar die geestelijk afwijking valt volledig weg te leggen bij Alex.Iets met puntueel voorbereiden of zo iets......

De planning is dat we eind mei door de binnenlanden van Noord Duitsland naar het groene, glooiende Denemarken vertrekken en daar een paar weken verblijven. De plaatselijke tai chi school is gereserveerd, de hengels staan klaar en de geocacheroutes zijn opgeslagen in de laptop. Jaja, uw aller Solexke is er weer tijdig bij.....

Nou, tegen die tijd zullen jullie wel met enige regelmaat een verslag van onze avonturen zien verschijnen,

prettige avond verder,

puntos.

1. Jan de Jong:
    27 april 2015
    Wij zijn zeer benieuwd naar jullie reisverslag.
    groetjes Wanda en Jan
  2. Sandra:
    27 april 2015
    Dat wordt vast weer top!
    We houden jullie in de gaten...
  3. Sonja:
    27 april 2015
    Ben al benieuwd wat er allemaal zal gebeuren.
  4. Marja:
    28 april 2015
    Goh, het klinkt heel bekend, alles al la Punt voorbereid, nu maar hopen dat jullie beiden heel veel plezier hebben. Wens jullie beiden een mooie ontspannen vakantie toe en een goede vangst
  5. Sija en Frans:
    Wat zullen jullie genieten, Denemarken, ook wij hebben er heel goede herinneringen aan, wel is waar ver voor de tijd dat we wisten dat er geocaching bestond, bestond toen ook nog niet haha.