het verslag van deze dag begint al heel vroeg....

26 augustus 2012 - Bergen, Noorwegen

namelijk bij "gisterenavond".

Kittige kuitenbijtertjes, dat waren het vandaag...de caches in Bergen en omgeving. Gisteren waren we op tijd naar bed gegaan, waarbij ons aller tante Lien zich bediende van 5 dekbedden, 2 nachthemden, 1 paar sokken van de solex EN laastgenoemde moest eerder naar bed om de kant van de bazin op te warmen. Jaja, het is bekend wie er de baas is! En die had het dus koud. Zo , dat waren de bedgeheimen voor vandaag.

Tussen neus en lippen door, die schelvis die gisteren op de foto stond was echt een kanjert. Zelfs de bazin van het hele complex hier vond het een "really nice fish". Solexie heeft dus weer heerlijk geslapen. Vandaag op weg naar Bergen om de noordkant even schoon te vegen van oppikkers (de geodiertjes onder u weten wat er wordt bedoeld) Mooie wandelroute, heuvel op en natuurlijk weer heuvel af.en in de middag allemaal lekkere visdingetjes gegeten met allerlei friemelbeestjes die door waren en stukken hard spul waar nog iets zeer smakelijks in zat. Dat ging er natuurlijk weer vlot in bij ons, slurpsmekkeldesmekkel. Voor de liefhebbers: king crab, kreeft, zalm, garnalen, heilbot, dat gaat er dus in als koek! Bergen is op zich een mooie stad met in ieder geval mooie parken en pitoreske steegjes. De meeste caches lieten zich goed vinden en al waaide het hard....de zon scheen en het was/is zeker niet koud.

Nu zitten we dus op het balkon, zo direct nog even een dutje doen en dan is het de bedoeling dat we morgen een lange dag op het water vertoeven. En dan maar eens flink aan de bak.

Verder wensen we jullie een fijne avond en een smakelijk eten,