met een warm gezicht...

31 augustus 2012 - Bergen, Noorwegen

zitten we op ons balkon uit te buiken.

vriendelijke volgertjes,

wat hadden we weer een mooie dag: volop zon, een zacht briesje (3mtr/sec) en af en toe een verfrissend buitje. We waren deze ochtend om 0600 uur opgestaan om te gaan vissen en dat bleek een goede optie te zijn. We hebben weer 33 porties vis van allerlei soort ingevroren. Dient wel gezegd te worden dat wij daar een hele goede manier voor hebben m.b.v. "DEPA-folie". Geleerd van Eddy van "Havfiske" in Nijverdal, je weet wel de mooiste en beste hengelsportzaak voor het vissen in Noorwegen. Nog bedankt voor de tip, he Eddy!!

We hebben leng, kabeljouw, pollak, koolvis en makreel gevangen en e.e.a is dus vakkundig verwerkt tot "handzame" porties. Nu is er hier toevallig een hele buslading met Oostenrijkers, dus dat zijn momenteel de  `Sjaken` met wie we de fileerruimte delen. Jullie Solex heeft het sch..ft aan het wegbrengen van het slachtafval, dus dat regelen we dan even met een flesje Grolsch. Overigens, het communiceren met die gasten valt niet mee, want dat Duits van hen lijkt meer op Swahili dan op hetgeen het zou moeten zijn.

Het eten zit ook al weer achter de kiezen, en dus zo direct de afwasmachine maar eens aanzetten.

Zo gauw als de andere laptop verbinding heeft met internet, zal ik de foto´s plaatsen.

welterusten allen,

OBI himself

1. Jac:
    31 augustus 2012
    goegedaan buuf!!!
    was dat voor of na de grolsch???
  2. Carlo:
    1 september 2012
    Dus hieruit begrijp ik er volgend jaar weer een Scandinavië (vis)vakantie op de planning staat, gezien de reclame voor een bepaalde zaak uit Nijverdal.