Daar zijn we weer!

3 juni 2015 - Glud, Denemarken

Fluitende fanatici,

Wij zijn weer terug van een dagje vissen op de Bang Bang; erg veel valt er niet te vertellen. Heel veel kleine vis vandaag, maar toch genoeg om nog een aantal maaltjes in de vriezer te laten logeren.

Echt Punto-weer vandaag: fikse bries en een graad of 17, heerlijk!  We hebben wederom genoten. Terwijl ik dit schrijf, ruikt het hier naar allerlei lekkere dingen. Ons keukenprinsesje is al weer ruig bezig met de pannen, messen en aanverwante zaken.

Bij terugkomst gelijk alles opgeruimd, want morgen willen we vanaf het strand vissen. Lekker relaxen op een stoeltje in de schaduw en uit de wind. Broodje, flesje drinken, af en toe een visje, met regelmaat tante Lien even nat spetteren.....ja, morgen kom ik de dag wel door!

Verder gaan we weer op tijd naar bed vanavond, wat we hebben alletwee een gloeiend gezicht en warme oortjes. Gelukkig heb ik de tuin al onveilig gemaakt met mijn tai chi dansje, dan is dat al afgewerkt.

Alvast tot morgen,

daaaaaaaaag,

uw aller Kalexje.

1. Servé de Graaf:
    3 juni 2015
    Zo, even bijgelezen een ik ben weer helemaal op de hoogte van jullie avonturen. Jullie hebben het toch maar goed daar. Fijne vakantie nog.