Bang bang

1 juni 2015 - Glud, Denemarken

Sappige snoeshanen,

Neen, dit is niet de gemoedstoestand waarin we vandaag hebben verkeerd, maar de naam van het bootje waar we  op hebben gevist. We zijn naar de Kleine Belt geweest vanuit Middelfart. Een prachtige omgeving, een leuke schippert (maar ja, hij had hollandske ol gekregen) heerlijk weer en met regelmaat een visje. We hebben in ieder geval een gloeiend gezicht en warme oortjes.

Ook hebben we nog meermalen kleine dolfijntjes rondom de boot zien zwemmen en we hebben in ieder geval mooie schollen gevangen. Tante Lien was weer op haar best!

Morgen gaan we uitslapen en we ontbijten pas om 08.30 uur. we zijn erg moe na zo'n dagje op zee. Gezien het feit dat de weersverwachtingen voor 2 juni niet best zijn, zou het wel een kunnen zijn dat we morgen naar Aqua gaan. Ik ga er althans vanuit dat de Tai Chi in het park van Vejle niet doorgaat. Ja, die deense semi-chinezen zijn echte watjes... Neen, dan die uit "Wosterhout" !

Het eten van Willem was overigens weer berenlekker; jaja, die man die kan er wat van.

Al met al een korte blog, maar toch nog even het keek op de week moment; vandaag de allerliefste jongedame die ik ken. Nee, niet Hilmelien; we mogen toch wel stellen dat die niet meer tot de jongedames behoort.....Neen het gaat om een mevrouwtje dat op Bon Bini heeft gezeten, heel graag chocolade-ijs lust en erg sportief is. En als ik oud ben, komt ze bij ons schoonmaken, opruimen en ons heel goed verzorgen (allemaal hele vieze rotdingen doen). Rara, wie is vandaag "de sjaak"?

Snurk ze met zinne,

de punto

1. Sandy braem:
    2 juni 2015
    Zie hilmelientje lachen, tenminste als jy erby zit alex, niet met de vis. Geniet ervan ! Groeties van ons.