Keek op de week

26 mei 2015 - Bersenbrück, Duitsland

Zonder dat ik iemand direct op het oog heb (ofwel: wie de schoen past....), toch even wat extra aandacht voor de vrijwel dagelijkse rubriek "keek op de week" Er van uit gaande dat eenieder zijn klassieken kent, is mijn insteek om iemand anoniem te omschrijven/een veer in zijn/haar achterste te steken/persifleren/bedanken. Meestal worden de keekjes in het dagelijkse bericht meegenomen, maar deze keer zijn we weer door iemand echt "uit de brand" geholpen.

Digibeten als we zijn, was het ons weer gelukt om reeds op de eerste dag van onze reis wat instellingen te verfauteren. Een enorme prestatie op zich natuurlijk; jaja, wij weten wel waar onze talenten liggen. En gelukkig was onze computerdoctor zo aardig om e.e.a. middels teamviewer recht te zetten. Chapeau, bedankt en er staat er al eentje klaar in de schuur die jouw nickname draagt!

By the way, willen ze hier met een miezerig stukje vleesch aan komen lopen wij de solex. Ha, mooi niet dus! Op zijn minst een steak van 4 ons en geen grammetje minder, dat is wat een Obi nodig heeft na een dag autorijden. Met pepersaus natuurlijk. en friet of rosti op zo iets. Und ohne salat! En een flinke bak aardappelsoep met gerookt spek. Toetje? Toetje is voor mietjes, VLEESCH is waar mijn lichaam en geest om vragen. Nadat ik het "schuim van de bek had geveegd", was de boodschap duidelijk doorgekomen in de keuken. Basta! Bovendien hadden ze me vanuit de keuken zien tai chi'en, dus ze weten tot welke levensgevaarlijke dingen ik in staat ben.

Verder moest TL nog perse een cache hebben hier in de buurt die we vanmiddag niet konden vinden. Dus maar gewoon aangebeld bij de CO, en die heeft ons geholpen.

Voor onze lerares Duitse taal en letterkunde heb ik nog een vreemd bordje gevonden dat ik niet kon plaatsen, we wachten haar uitleg af.

Tot morgen,

doei,

duplex

1. Jacqueline:
    26 mei 2015
    Dit betekent duidelijk, dat de lift zowel naar boven als naar beneden gaat.