dat was een lekker ijsje

19 augustus 2012 - Hvide Sande, Denemarken

jaja,kanjertjes van me,

het was weer geruime tijd geleden dat we een ijsje hadden gegeten, dus na een wandeling door de duinen en het loggen van 4 extra kesjes....nog ff was lekkers naar binnen geslobberd. Nu wordt ik redelijk geirriteerd door die krijsende meeuwen, dus als iemand even een buks voor me te leen heeft...graag!

Verder met het verhaal, over hoge duinen in de zinderende hitte kwamen we bij een haventje aan. zien we daar toch veilingkosten met een zeer dubieuze oorsprong. Erg he, die duitserlanders hebben dat 75 jaar geleden meegepikt en verkocht aan die arme, goedgelovinge Denemarkers. Foei!

Verder veel mailen en loggen vanavond, en dan weer vroeg te bed. Morgen 0700 ontbijt en dan eerst een aardekesj in Denemarken en dan door naar Hirthals. Hetzelfde hotel als vorig jaar, vlak bij de ferryterminal.

Trustie,

De heeeeele lieve Alex (jaja stouthaartje, je leest het goed "lieve")

1. Sylvia:
    19 augustus 2012
    Nu hadden we toch een foto van een heerlijk ijsje verwacht ... :-). Geniet van jullie vakantie!
  2. Jean en Kees:
    20 augustus 2012
    ja, waar is de foto met het ijsje, hier zitten we liever binnen en s'avonds laat naar bed, veel te warm, zelfs om te werken.
  3. Tiny:
    20 augustus 2012
    hier in Balk hebben ze nog lekkerreder eisjes