een mooie rit een heerlijk weer

20 augustus 2012 - Hirtshals, Denemarken

hadden we vandaag....

Hallo, hallo, hallo,

voor een bepaalde groep onder onze volgers is dat een bekende uitspraak.
Dus bij deze nog maar eens aangehaald.....

Vanochtend zijn we dus vertrokken vanuit Hvide Sande door Noordwest Jutland richting
 Hirthals, alwaar de ferry richting Bergen/NO morgen vertrekt.

Een byzoner mooie autoroute; heuvels vol golvend goudgeel graan, uitgestrekte
duingebieden waar ze rondom Scheveningen nog veel van kunnen leren, mooie fjorden
waar de voetjes even werden gekoeld in het water, al met al vinden wij Denemarken
een bijzonder mooi land.

Tevens hebben we vandaag de eerste Deense geocacher ontmoet, die bovendien ook
sportvisser was EN hij had een vrouw die geoketser is. Hilmelien was gelijk dikke maatjes
met deze kerel. Hij heeft en coin van ons gegrabbed en nu maar een leuke foto plaatsen
bij het logje.

Uiteindelijk bij het hotel aangekomen en gelijk naar dezelfde kro als vorig jaar gegaan om
de inwendige mens te versterken. En dat was weer goed gelukt, er paste zelfs geen ijsje
meer in.

In het hotel een echtpaar uit Bruchem ontmoet (al rijden ze dan in een auto die uit
het wonderschone Brabant komt) en dan nog even computeren.

Nou, jullie weten het allemaal weer.
Hopelijk zijn de kippen niet van de leg, fluiten onze valkparkieten als een stereotoren en
heeft Koen zich goed gedragen op zijn eerste schooldag.
We laten weer van ons horen in Noorwegen.

Iris, doooooooeeeeeeeeiiiii en de rest natuurlijk ook.
Maar ja, ik heb maar 1 favoriet nichtje (is ook mijn enige nichtje)

houdoe,

OBI WAN himself

1. Jac:
    20 augustus 2012
    kippen van de leg????!!...er is vandaag een reuzenei geproduceerd........die we met trots op de schaal leggen...de parkietjes hebben net zoals de rest van Nederland wat last van de hitte...maar gelukkig begint het vandaag al wat af te koelen...dus het komt goed
    morgen dus vroeg op om vooraan bij de ferry te staan..
    maar dat zal jullie wel lukken..
    blijf genieten....
    groetjes
    Maura en Jac
  2. Wanda:
    21 augustus 2012
    Hallo Hallo Hallo,

Op een HOGE klif, jullie zijn nu op weg naar het HOGE noorden, dus het zal alle maal wel goed gaan.
    We blijven jullie volgen.

Hallo Hallo Hallo tot de volgende keer.

Groetjes Wanda
  3. Yvonne:
    21 augustus 2012
    Hoi Alex en Hilmelien. Heb jullie verhaal weer gelezen en de foto,s bewonderd. goede reis naar noorwegen.gr Vonnie