Niks.....

30 mei 2015 - Glud, Denemarken

.....hebben we gevangen vandaag. Zowel niet in het put&take meer als in het fjord. Wel beet gehad, maar zonder verder succes. Ofwel: uw aller Solex is de depressiviteit nabij.....maar niet heus! Wat een prachtige omgeving, wat een lekker weer, wat een leuk hotel, wat een lekker eten....helemaal naar de zin.

Afgelopen avond waren er drie jongens uit de provincie Groningen die vandaag naar het tractormuseum gingen; het schijnt nogal een show van "ancient" materiaal te zijn en dat was hun hobby. Zeg maar gerust hun passie, je zag hun ogen oplichten en de blosjes op de wangen komen als we het over tractoren hadden. Ja, zo heeft eenieder zien ding.....

Vandaag naar een dorp hier in de buurt gereden om in een vijver te vissen op forel. Wat we ook probeerden, geen enkele vis gevangen. Hilmelien heeft wel een keer beet gehad en we hebben volop dikke forellen voorbij zien zwemmen. Maar wat we ook op de haak deden, het kon de vissen niet verleiden. Daarna via Horsens waar een aantal chinezen in de haven aan het vissen waren, ff de stek gemarkeerd op de GPS. Ze waren haring aan het vangen, dat willen we dus ook nog gaan doen. Hele speciale soort haring die hier rondzwemt, zonder uitjes op de rug...

Toen zijn we naar een heel mooi strandje gereden hier in de buurt waar we lekker "met de kop in de wind" hebben staan smijten met wat kunstaas. Ik heb er een beet gehad, maar het was ff schudden met de kop van dat beest en de haak schoot los. Volgende keer beter... Maar wat een entourage, prachtig. De foto's spreken voor zich....

Toen we in de namiddag weer bij het hotel kwamen heb ik rap mijn TC-pak aangetrokken en ben ik lekker in de tuin gaan "dansen". Dan kom ik weer helemaal tot rust enzo....

Zo direct gaat kok Willem ons weer verrassen met iets lekkers en morgen gaan we richting Hobro voor een geokets event, Hilmelien dus helemaal in haar nopjes....Van alles zit ze voor te bereiden op de laptop en allerlei coins komen uit haar rugzak.....

Voor straks: ik hoop dat je gelijk lekker van de wereld bent en tot morgen....

O ja, het keek moment....reeds eerder vernoemd: Laura. Net geen twee turven hoog, maar wat een kanjert. Door haar enthousiasme ben ik helemaal verslingerd geraakt aan Tai Chi en "aanverwante artikelen". Komende dinsdagavond (bij droog weer) is er een tai chi meeting in Vejle, waar ik van harte welkom was (ja, echt waar Jos, IK dus) Verder is Laura gewoon een humorvol mens en ze kan heeeeeeel lekker koken. Bovendien heeft ze ook een doordachte visie op "het leven", kunnen we lekker over "bomen"

Veel plezier met het kijken naar de foto's en tot morgen,