we waren vandaag in de hemel...

6 juni 2015 - Glud, Denemarken

Jolige jokertjes van me,

Na het ontbijt zijn we richting Brorup gereden om te gaan vissen op het land van Jens Peter in de Holsted A. Wat hebben we genoten, wat een natuur. We verwijzen graag naar de diverse foto's. Ik had 44 bruine forellen en TL 20 stuks. Ze waren allemaal rond de 30 centimeter groot, dus ze zwemmen allemaal weer rond. Ik heb diverse "modder-glijbaantjes" gezien en  ik heb Jens Peter geadviseerd om een "otter-expert" te laten controleren.  Wat een mooi stuk natuur en wij zijn de enigen die er vissen........wat een voorrecht.

Daarna nog een paar caches voor TL, dan slaapt die ook weer rustig....En bij aankomst bij "casa di Willem"  rook het weer fantastisch......dat wordt weer zmullen!

Keek op de week: de Bazin van Sirius in Glud. Reeds eerder vernoemd als de op sokken sluipende serveerster, maar  ze is eigenlijk wel lief hoor. Een beetje een moederfiguur voor alle gasten en een "meiske" die wel weet wat ze wil. Alleen wat meer tijd voor hobby's, maar dat zal moeilijk gaan als je een hotel runt. En ze vormt een goed team met Hilmelien, want ze kan aardig "klessebessen". Als je kijkt naar de foto's kom je ze vanzelf tegen....Je bent best wel een schatje hoor, Yvonneke!

En verder daarnet nog ff in het regenkamertje geweest en ff yingyang gedaan enzo. Vanavond op tijd naar bed, want morgen gaan we naar Ebeltoft.....