Zilver....

8 juni 2015 - Glud, Denemarken

Jongens en meisjes,

8 juni 1990, 25 jaar terug stonden we als "broekies" voor de burgerlijke stand en voor het altaar, ofwel: vandaag hebben wij een zilveren bruiloft te gedenken! Gezien het feit dat we onze 50ste verjaardag vorig jaar uitgebreid hebben gevierd, gaven we er de voorkeur aan om ons huwelijksjubileum op onze manier in ons meest favoriete vakantieland door te brengen.

In ieder geval hebben velen van jullie deze voor ons belangrijke dag niet vergeten: er was post, mail, apjes, sms.....genoeg "medeleven". Op onze ontbijttafel stond de Deense vlag omdat het feest was en zoals iedere morgen hebben we lekker zitten te bunkeren.

Daarna zijn we met de boot naar het eiland Endelave gegaan, gezien het toeristenseizoen nog niet open is was het er zeer rustig. Ter plaatse een paar fietsen gehuurd en een rondje gemaakt. Van het hoogste punt tot een gevaarlijke klif, van een hazelnootbomenplantage (3x woordwaarde) tot een oud winkeltje met een opmerkelijke verzameling platenspelers (met van die "toeters", ook nog voor de tijd van het de "plaat", dus met een wasrol) en van een vervallen boerderijtje tot een kruidentuin. Het was er weer allemaal....

Toen we weer in Snaptun waren, hebben we nog een fikse wandeling gemaakt richting Borre Knod, een mooi strandje en ik denk dat we daar nog wel ff gaan vissen. Terug liepen we over een pad met allemaal roosjes, hoe toepasselijk op onze trouwdag. Al met al een lekkere "uitwaaidag", dus vanavond weer met een gloeiend gezicht op tijd naar bed denk.

Keek op de week: er past maar 1 ding in deze vandaag: HILMELIEN IK HOUD VAN JE!!!!!!!!!!

Willem stond al weer aardappels te schillen in de keuken, dus dat komt weer goed, En morgen gaan we een dag de stad in en in de namidddag/avond tia chi bij de plaatselijke club.

Allemaal fijne dromen toegewenst,

Uw toegenegen Solex

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wanda:
    8 juni 2015
    Alex en Hilmelien of is het Hilmelien en Alex ik maak er maar bruidspaar PUNT van.
    Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.
    In augustus gooien we alle feesten op een hoop en vieren we dit heugelijke feit ook.
  2. Jos:
    8 juni 2015
    OMG helemaal vergeten, maar we zijn ook niet van die kalender-mensen hè. Toch een heel welgemeende felicitatie van Jacq en mij.
  3. Jan de Jong:
    Alex en Hilmelien,

Van harte gefeliciteerd met jullie zilveren bruiloft.
    Heerlijk genieten samen in jullie favoriete vakantieland.

Groetjes Wanda en Jan
  4. Sandra:
    8 juni 2015
    Zo, dat klinkt weer als een topdag: een prima manier om met elkaar de 25 jaar te vieren! Leuk detail, die roosjes langs het pad. <3

Grtz, Sandra en Enrico
  5. Sonja:
    8 juni 2015
    Wat romantisch toch allemaal. Dat je daar speciaal die roosje had geregeld. Maar nogmaals van harte gefeliciteerd
  6. Carlo:
    9 juni 2015
    Oeps...... van harte en ga zo door.